Kde se firemní profil zobrazuje

Pokud se rozhodnete pro některý z tarifů Seznamu naplno, vaším podnikáním můžete oslovit uživatele na nejnavštěvovanějších českých stránkách. Na Seznam.cz, Firmy.cz, Mapy.cz nebo ve vyhledávání.

Zobrazení profilu na hlavní stránce Seznam.cz

V boxíku přímo na hlavní stránce Seznamu zobrazujeme platící firmy, které mají aktivní profil Seznam naplno s odpovídajícím tarifem a úvodní fotografii nebo vloženou nabídku/událost.

Lokalizovaným uživatelům zobrazujeme firmy z okresu, ve kterém jsou lokalizováni. Při výběru firemních profilů zohledňujeme denní dobu, pohlaví, věk a zájmy uživatele.

Počet zobrazení v boxíku můžete ovlivnit nastavením kampaně.

Profil ve vyhledávání Seznam.cz

Jedná se o prezentaci hledané firmy. Výsledkem hledání je firemní karta s důležitými firemními údaji (brandové dotazy). Na obecné dotazy zobrazujeme standardní nebo oblíbenou upoutávku.

Vzhled firemní karty je rozdílný pro platící a neplatící klienty.

Seznam zdarmaSeznam naplno
Branding
Ověřená firma
Logo
Sociální sítě
Nabídky/události
Podobné firmy

U neplatících klientů se zobrazují podobné firmy:

Na vybrané dotazy vydáváme ve vyhledávání Seznam.cz speciální firemní upoutávku, ve které zobrazujeme až 5 firem, který na tento den vyhrály aukci na hledané klíčové slovo.

Tento druh firemní upoutávky zobrazíme ve vyhledávání vždy na první straně vyhledávání, hned pod reklamou Sklik.

Oblíbenou upoutávku zobrazujeme na dotazy, které jsou pro zákazníky atraktivnější než přirozené výsledky. Seznam těchto klíčových slov průběžně aktualizujeme.

Uživatelé mohou přímo v hledání kliknout na další firmy a rozbalí se jim až 15 firem. Firemní detail se nově otevírá přímo v hledání bez nutnosti přejít na Firmy.cz. V upoutávkách se platícím klientům zobrazuje logo. Zobrazujeme i orientační štítky s informací o aktuální nabídce, otevírací době a hodnocení.

Na vybrané dotazy vydáváme ve vyhledávání Seznam.cz firemní upoutávku, ve které zobrazujeme tři firmy, které pro dnešní den vyhrály aukci na hledané klíčové slovo.

Pozice samotné firemní upoutávky ve vyhledávání není pevná (na rozdíl od oblíbené upoutávky), ale mění se podle toho, jak je uživatelsky oblíbená (proklikávaná).

Uživatelé mohou přímo v hledání kliknout na další firmy a rozbalí se jim až 15 firem. Firemní detail se otevírá přímo v hledání bez nutnosti přejít na Firmy.cz. V upoutávkách se platícím klientům zobrazuje logo, orientační štítky s informací o aktuální nabídce, otevírací době a hodnocení.

Profil na Mapy.cz

Svou firmu můžete dohledat nebo prezentovat i na Mapy.cz. Jednotlivé pobočky vaší firmy můžete od konkurenčních firem odlišit vlastní ikonou.

Všechny firemní profily jsou dohledatelné i v mapovém podkladu Mapy.cz, kde má firma v místě svého sídla bod zájmu s oborovou ikonou.

Řazení profilů ovlivňuje relevance k hledanému dotazu, lokalita a cena v aukci.

Body zájmu (Points Of Interest) z různých oborů se zobrazují na jiných přiblíženích mapy (zoom levelech). Toto přiblížení je zjistitelné z URL – např. v tomto případě je ZOOM 13 – https://mapy.cz/zakladni?x=14.3893570&y=50.1183471&z=13.

Nejviditelnější a tedy i nejzajímavější jsou ty, které zobrazíme při hledání lokality, například Praha, Brno apod. Na tyto dotazy zobrazíme na zoomu 12 vždy POI jednoho nejvíce platícího klienta z následujících oblastí:

  • Ubytování,
  • Pohostinská činnost (Restaurace, Kavárny),
  • Sport (Aquapark, Krytý plavecký bazén, Fotbalové hřiště, Bowling, Golf, Jezdectví, Koupaliště, Paragliding, Posilovna, Sportoviště, Squash, Tenis, Zimní stadion, Minigolf, Půjčovna lodí, Půjčovna kol nebo Bobové dráhy),
  • Kultura (Divadlo, Kino nebo Informační centrum),
  • Wellness.

Zobrazení své firmy na Mapy.cz můžete ovlivnit v adminu: záložka Kampaně → Mapy.cz. Možnost se týká pouze výše uvedených oborů.

Vlastní ikonka

Firemní profil můžete zvýraznit na Mapy.cz i pomocí vlastní ikony. Jedná se o malé logo firmy, které zobrazíme v bodu zájmu vaší firmy přímo na mapě. Ikona se zobrazí pokud využíváte odpovídající tarif.

Ikonu lze k profilu přidat v adminu firmy (záložka Profil → Upravit → Ikona firmy).

Vkládá se ve formátu *.png na průhledném podkladu. Více k pravidlům.

Profil na Firmy.cz

Firemní profil můžete vyhledat na portále Firmy.cz.

Výsledkem hledání je firemní detail s důležitými firemními údaji (brandové dotazy). Více informací naleznete v sekci k firemnímu profilu.