Statistiky

Kampaně můžeme vyhodnocovat pomocí statistik, které najdete v záložce Statistiky v adminu firem.

Níže je vypsán přehled údajů, které doměřujeme a takto přehledně graficky znázorňujeme.

Metriky

Ve statistikách najdete následující druhy zobrazení a prokliků, které doměřujeme. Ke každé metrice uvádíme níže ukázkový náhled.

Měříme počet zobrazení firemního profilu ve výpisu výsledků.

Metrika uvádí, kolikrát se zobrazil firemní detail.

Metrika počítající, kolikrát se potenciální zákazník proklikl na váš web.

Měříme počet prokliků na vaše telefonní číslo.

Metrika znázorňující, kolikrát si uživatel naplánoval trasu k vám do firmy.

Měříme počet prokliků na akční nabídku / běžnou nabídku / událost.

Ve statistikách uvádíme, kolik uživatelů vám napsalo e-mail prokliknutím údaje ve firemní vizitce.

V profilu Seznam naplno můžeme zobrazit nabídku klienta ze Zboží, Sreality, Sauto, Sdovolená, Kupi.

Měříme počet prokliků na tlačítko Poslat poptávku, které najdete v detailu vaší firmy.