Kampaně a cílení

Se Seznamem zdarma získáte základní profil se základními informacemi o firmě na jednom místě, dvě kategorie a statistiky. V detailu firemního profilu zobrazujeme podobné firmy a reklamu od Seznamu.

V rámci tarifů Seznam naplno máte k dispozici dva druhy nastavení:

V obou nastaveních přináší Seznam naplno možnost zviditelnit firmu i v jiných lokalitách, než ve kterých je sídlo společnosti. Tomu říkáme Cílení. Touto virtuální pobočkou cílíte na město, kde chcete oslovit uživatele.

Aukční systém

Služba Seznam naplno funguje na principu denní aukce (Pay Per Day), která probíhá od 0:00 do 22:00.

Spustíte-li dnes kampaň, bude aktivní od následujícího dne.

Aktuální investice

Velikost své dnešní a zítřejší investice najdete v adminu pod obrázkem peněženky (vpravo nahoře) → pod otazníkem v řádku Čerpání z kreditu.

Týdenní odhad zobrazení

V rámci Seznamu naplno se vaše firma zobrazuje až na čtyřech základních službách – Firmy.cz, Mapy.cz, vyhledávání Seznam.cz a Hlavní strana Seznam.cz.

Konkrétní počet závisí na výši vaší investice. V jednotlivých záložkách (admin.firmy.cz → Kampaně) si můžete prohlédnout, jak se vaše firma na dané službě vizuálně prezentuje. Dále u jednotlivých služeb vidíte odhad zobrazení, která vaše firma z dané služby může při aktuálním nastavení výše investice získat v následujících 7 dnech.

Pokud změníte výši investice, ihned vám ukážeme, o kolik zobrazení na dané službě si v následujícím týdnu pravděpodobně polepšíte nebo pohoršíte v porovnání s výchozí investicí.

Jedná se o odhad zobrazení počítaný z  průměru firem ve vaší kategorii a kraji. Pokud je vaše firma brandově silná, mohou být reálné výsledky výrazně vyšší.

Odhad počtu zobrazení negarantujeme. Zejména při výrazně vyšších investicích než se v daných kategoriích běžné se může odhad zobrazení s reálnými výsledky výrazně lišit.

Vyhodnocení kampaní

V administračním rozhraní Firmy.cz najdete v záložce Statistiky rozpad Zobrazení, Prokliků na jednotlivé dny, pobočky, nabídky i služby. Můžete filtrovat dle období, kategorií a období. Pro detailnější informace je dobré si vytvořit kontingenční tabulku. Více ke statistikám a tvorbě tabulky.