Nabídky a události

Ke svému firemnímu profilu můžete přidat akční nabídku, běžnou nabídku nebo událost.

V principu se jedná o možnost firmy prezentovat svoje produkty a služby zajímavým a jednoduchým způsobem.

Nabídky lze vkládat k jakémukoliv profilu přes admin firem v záložce Nabídky a události.

V jednom okamžiku se v závislosti na tarifu může zobrazovat až devět nabídek v různé kombinaci. Další můžete mít uložené v archivu ve svém adminu a kdykoliv je znovu použít, popřípadě upravit.

Nabídka/Událost s prioritou 1 se bude zobrazovat v boxíku na hlavní stránce Seznam.cz.

Pravidla pro nabídky a události naleznete v další části nápovědy.

Nabídky a události, jak se rozdělují:

  • událost – jedná se o časově omezenou událost, jako je výstava, oslava (například novoroční), workshop, show a další. Má specifický červený štítek “událost”;
  • akční nabídka – jedná se o akční nabídky produktu nebo služby (sleva, 2+1 zdarma) Je časově omezená. Má specifický oranžový štítek “akce”;
  • běžná nabídka – upozorňuje na zajímavé zboží, produkty nebo služby, které firma nabízí. Jde o časově neomezenou nabídku. Má modrý štítek “nabídka”.

Událost

  • Povinné: název události, fotografie (orientace ideálně na šířku), první datum (pouze datum, čas události není povinný).
  • Nepovinné: odkaz na detail události, cena události, druhé datum akční události.

Akční nabídka

  • Povinné: název akční nabídky, způsob akce, fotografie (orientace ideálně na šířku), popis akční nabídky, datum nabídky do.
  • Nepovinné: odkaz na detail akční nabídky, cena nabídky.

Běžná nabídka

  • Povinné: název události, fotografie (orientace ideálně na šířku), popis nabídky.
  • Nepovinné: odkaz na detail nabídky, cena nabídky.

Nabídky a události nelze využít pro prezentaci loterie, sázek, činnosti kasín a jiných hazardních her, tabákových výrobků a elektronických cigaret. Nabídka nesmí být vytvořena pouze za účelem nalákání uživatele na placenou reklamu.

Nabídka/událost se v profilu firmy zobrazí do třiceti minut po jejím uložení v klientském adminu, tedy bez ohledu na datum startu akce.

Veškeré nabídky procházejí zpětnou kontrolou. V případě nesouladu nabídky s výše uvedenými pravidly může být nabídka zamítnuta (klient pak obdrží informaci, v jaké části zadaná nabídka nevyhověla pravidlům).

Jaké obrázky lze použít:

Jaké obrázky nejsou vhodné: