Žebříčky nejlepších firem

Funkce „Žebříčky nejlepších firem“, která vám umožní objevit nejlepší podniky ve vašem okolí a nabízí firmám jedinečnou příležitost zvýšit jejich viditelnost.

Tato funkce na hlavní stránce zobrazuje náhodně vybrané kategorie, jako jsou nejlepší restaurace, bary, sportoviště, cykloservisy a další, přičemž z každé kategorie jsou zobrazena první 3 místa přímo v banneru, který obsahuje základní informace jako adresu, úvodní fotku, hodnocení a pozici v žebříčku. První tři pozice se zobrazují také s výraznou POI na mapě – zbylé podniky z žebříčku jsou zobrazeny s potlačenou POI. Prohlédnout celý žebříček můžete kliknutím na odkaz „Zobrazit celý žebříček“.

Jak fungují žebříčky

  • Žebříčky jsou sestavovány pro různé geografické úrovně – obec, okres, kraj, celá ČR a specifické oblasti (např. Šumava);
  • Zařazení firmy do žebříčku vyžaduje minimálně celkové hodnocení 4.0 a alespoň 5 recenzí;
  • Pro vytvoření žebříčku v obci nebo specifické oblasti je potřeba minimálně 3 firmy, v okrese a kraji minimálně 5 firem a pro celou ČR minimálně 10 firem;
  • Pořadí žebříčku je určováno podle počtu recenzí, hodnocení recenzí a dalších aspektů – není zde řazení podle průměrného hodnocení. Žebříčky jsou přepočítávány každý den, což zajišťuje jejich aktuálnost a relevanci.

Pro návštěvníky stránky

  • Objevujte nejlepší podniky – využijte žebříčky k rychlému objevení nejlepších podniků ve vašem okolí. Vybrané kategorie odhalí první tři místa přímo na hlavní stránce, včetně jejich základních informací a hodnocení;
  • Prozkoumejte více – máte-li zájem o více podniků v konkrétní kategorii, klikněte na odkaz „Zobrazit celý žebříček“ a prohlédněte si celý seznam oblíbených podniků;
  • Plánujte s přehledem – díky zvýraznění významných bodů zájmu (POI) na mapě snadno najdete, kde se nejlepší podniky nacházejí.

Pro majitele firem

  • Zvyšte viditelnost svého podniku – zařazení do žebříčku znamená větší viditelnost a přilákání nových zákazníků. Snažte se udržet vysoké hodnocení a počet recenzí, abyste zůstali v žebříčku;
  • Sledujte svůj pokrok – díky každodenní aktualizaci žebříčků můžete sledovat, jak se vaše pozice mění v čase a jak se vypořádáváte s konkurencí;
  • Využijte zpětnou vazbu – recenze a hodnocení, které přispívají k vašemu umístění v žebříčku, poskytují cennou zpětnou vazbu, kterou můžete využít k dalšímu zlepšení vaší firmy;
  • Udržujte aktuální informace o vaší firmě a vyplněnost profilu, aby vaši zákazníci dostali správné informace o firmě;
  • Do žebříčků se nedostanete přes cílení na danou lokalitu – žebříček je počítán na základě adresy firmy.

Tato nová funkce je navržena tak, aby sloužila jak návštěvníkům, tak majitelům firem, a pomáhala jim objevovat a být objeven.

Využijte plný potenciál „Žebříčků nejlepších firem“ a objevte nebo prezentujte nejlepší, co vaše oblast nabízí.