Reakce na recenze

Na Firmy.cz lze ke každému profilu napsat recenze. Psaní hodnocení podléhá kontrole a pravidlům a každá firma může na jednotlivé recenze reagovat.

U firemních profilů e-shopů se zobrazují i hodnocení, které e-shop získal od ověřených zákazníků na Zboží.cz. Recenze se zařadí časově mezi ostatní recenze, které e-shop získal na Firmy.cz nebo v hledání na Seznamu. Recenze ze Zboží.cz se započítá do průměrného hodnocení a ovlivní tak počet hvězdiček, které má profil viditelné jak v detailech a firemní kartě, tak i ve vizitce na Firmy.cz a v hledání.

Jak reagovat na recenze

Na domovské stránce adminu klikněte na záložku Profil → Recenze. Dostanete se na stránku s výpisem recenzí, které uživatelé na váš firemní profil vložili. Na každou recenzi můžete reagovat pomocí tlačítka Odpovědět. Svou odpověď můžete editovat. Pokud konkrétní uživatel přepíše svou recenzi, na kterou jste reagovali, smaže se i vaše odpověď.

Hodnocená firma nemůže udělené recenze smazat, pokud neporušuje pravidla nebo požádat o skrytí a následné smazání, pokud je hodnocení nejasné / neevidujete objednávku či hodnotitele.

Recenze ze Zboží.cz

V detailu na Firmy.cz jsou viditelně označeny hodnocení udělená ověřenými zákazníky na Zboží.cz. Klienti na ně mohou reagovat v adminu Zboží.cz.

Se Zboží.cz můžete měsíčně oslovit více než 2,5 milionu návštěvníků. Prodávejte i jim. Vaše nabídky se zobrazují zdarma. Platíte až za návštěvníka, který se proklikne do vašeho e-shopu.