Hledání
Pokud vás zajímá, jaká bude vaše pozice na určité klíčové slovo ve vyhledávání na Seznam.cz nebo Firmy.cz, klikněte na domovské stránce adminu na položku Kampaně a poté se překlikněte do záložky Hledání.
Klíčová slova můžete přidávat vepsáním do políčka Přidat klíčové slovo v sekci Další vhodná klíčová slov. Pak se vám zobrazí ve výpisu klíčových slov (viz obrázek níže). Můžete si vyhledat i další klíčová slova.
Přidání klíčového slova není podmínkou pro to, aby se na něj vaše firma zobrazovala.
Každá kategorie obsahuje balík klíčových slov, na která se při spuštění kategorie bude firma zobrazovat. Po přidání klíčového slova si můžete spustit kategorii podporující konkrétní klíčové slovo.
Pro nastavení kampaně si klikněte na ozubené kolečko (vpravo od klíčového slova), z výpisu Klíčové slovo ovlivňují tyto kategorie vyberte relevantní kategorii a spusťte pro ni kampaň.
Investovanou částku upravíte buď prostřednictvím táhla, anebo ji můžete přepsat v políčku s cenou. Ukládání nastavení kampaně probíhá, stejně jako u kampaní pro kategorie, automaticky.
Může se stát, že se název kategorie a klíčového slova shodují. Pak záleží, zda vyhledáváte v kategoriích nebo na klíčová slova. Pozice na tyto stejné výrazy/sousloví se proto mohou lišit.