Pravidla pro branding

Branding dokresluje firemní identitu, jde o prostor vyhrazený pro klienty placených tarifů. Brandingové fotografie se zobrazují v záhlaví firemní karty a firemního detailu, tedy v hledání na Seznam.cz a na službě Firmy.cz. Zobrazení brandingu ve vyhledávání negarantujeme. Vizuál brandingu může vypadat následujícím způsobem.



Branding, nesmí obsahovat:

  • logo firmy;
  • text;
  • CTA tlačítka, informace o slevách a podobně;
  • nesmí být shodná s úvodní fotografií ani s jinou fotografií v galerii;
  • nesmí odporovat dobrým mravům;
  • branding musí být ve stejném nebo podobném grafickém designu (viz příklad níže).

Ukázka podobnosti brandingu, takto může vypadat:

příklad 1:

příklad 2:

Povinné formáty:

  • velký banner (1920 × 400 px),
  • střední banner (960 × 240 px),
  • malý banner (640 × 192 px).

Volitelný formát:

  • extra velký banner (2560 × 640 px):
    • formát *.jpg, *.jpeg, *.png,
    • maximální velikost 12 MB.

Branding podléhá schvalování. V případě, že některá fotografie (z brandingu) nebude splňovat podmínky pro zveřejnění, nebude se zobrazovat žádná.

V případě, že jste výše nenalezli svou odpověď, kontaktujte nás prosím na lince: +420 234 694 415 / volba Grafika. Všední dny 8–16 hodin.