Pravidla pro branding
Branding dokresluje firemní identitu, jde o prostor vyhrazený pro klienty placených tarifů.
Brandingové fotografie se zobrazují v záhlaví firemní karty a firemního detailu, tedy v hledání na Seznam.cz a na službě Firmy.cz.
Brandingové fotografie podléhají pravidlům jednotné reklamy, hlavně u následujících kategorií: Zbraně, Tabákové výrobky, Alkohol.
Více informací naleznete zde.
Vizuál brandingu může vypadat následujícím způsobem:
Povinné formáty:
- velký branding (1920 × 400 px),
- střední branding (960 × 240 px),
- malý branding (640 × 192 px).
Volitelný formát:
- extra velký branding (2560 × 640 px):
- formát *.jpg, *.jpeg, *.png,
- maximální velikost 12 MB.
Branding podléhá schvalování. V případě, že některý rozměr nebude splňovat podmínky pro zveřejnění, nebude se branding zobrazovat vůbec.
Nesmí obsahovat:
- logo firmy;
- text;
- CTA tlačítka, informace o slevách a podobně;
- QR kódy
- shodnou grafiku s úvodní fotografií / fotkou v galerii;
- nesmí odporovat dobrým mravům.
Musí být ve stejném nebo podobném grafickém designu:
př. 1:
př. 2:
V případě, že jste výše nenalezli svou odpověď, kontaktujte nás prosím na lince: +420 234 694 415 / volba Grafika. Všední dny 8–15 hodin.