Nabídky a události
Ke svému firemnímu profilu můžete přidat akční nabídku, běžnou nabídku nebo událost.
V principu se jedná o možnost firmy prezentovat svoje produkty a služby zajímavým a jednoduchým způsobem.
Nabídky lze vkládat k jakémukoliv profilu přes admin firem v záložce Nabídky a události. Aktivní nabídky se zobrazují v profilu firmy od tarifu Startuj.
V jednom okamžiku se v závislosti na tarifu může zobrazovat až devět nabídek v různé kombinaci. Další můžete mít uložené v archivu ve svém adminu a kdykoliv je znovu použít, popřípadě upravit.
Nabídka/Událost s prioritou 1 se bude zobrazovat v boxíku na hlavní stránce Seznam.cz.
Pravidla pro nabídky a události naleznete v další části nápovědy.
Nabídky a události, jak se rozdělují:
- událost – jedná se o časově omezenou událost, jako je výstava, oslava (například novoroční), workshop, show a další. Má specifický červený štítek “událost”;
- akční nabídka – jedná se o akční nabídky produktu nebo služby (sleva, 2+1 zdarma) Je časově omezená. Má specifický oranžový štítek “akce”;
- běžná nabídka – upozorňuje na zajímavé zboží, produkty nebo služby, které firma nabízí. Jde o časově neomezenou nabídku. Má modrý štítek “nabídka”.
Událost
- Povinné: název události, fotografie (orientace ideálně na šířku), první datum (pouze datum, čas události není povinný).
- Nepovinné: odkaz na detail události, cena události, druhé datum akční události.
Akční nabídka
- Povinné: název akční nabídky, způsob akce, fotografie (orientace ideálně na šířku), popis akční nabídky, datum nabídky do.
- Nepovinné: odkaz na detail akční nabídky, cena nabídky.
Běžná nabídka
- Povinné: název události, fotografie (orientace ideálně na šířku), popis nabídky.
- Nepovinné: odkaz na detail nabídky, cena nabídky.
Nabídky a události nelze využít pro prezentaci tabákových výrobků, elektronických cigaret a zbraní. Nabídka nesmí být vytvořena pouze za účelem nalákání uživatele na placenou reklamu.
Nabídky a události prezentující loterie, sázky, činnosti kasín a jiné hazardní hry musí být v souladu s podmínkami Herní licence a příslušnými právními předpisy České republiky. Reklama na hazardní hru musí obsahovat sdělení o zákazu účasti osob mladších 18 let na hazardní hře a viditelné a zřetelné varování tohoto znění: „Ministerstvo financí varuje: Účastí na hazardní hře může vzniknout závislost!„
Nabídka/událost se v profilu firmy zobrazí do třiceti minut po jejím uložení v klientském adminu, tedy bez ohledu na datum startu akce.
Veškeré nabídky procházejí zpětnou kontrolou. V případě nesouladu nabídky s výše uvedenými pravidly může být nabídka zamítnuta (klient pak obdrží informaci, v jaké části zadaná nabídka nevyhověla pravidlům).
Jaké obrázky lze použít:
Obrázek propaguje zlevněný zájezd Obrázek propaguje zlevněný zájezd
Ilustrační obrázek nového produktu firmy Obrázek propagující událost / akční nabídku
Jaké obrázky nejsou vhodné:
Nejedná se o ilustrační obrázek a ve vymezeném prostoru by byl nečitelný Obrázek nevyplňuje celý vymezený prostor
Obrázek obsahuje více, než 20 % textu Text v obrázku je nečitelný