Hledání

V této kapitole se dozvíte, jak nastavit kampaň na KW (klíčová slova). Pokud vás zajímá, jaká bude vaše pozice na určité klíčové slovo ve vyhledávání na Seznam.cz nebo Firmy.cz, klikněte na domovské stránce adminu na položku Kampaně a poté se překlikněte do záložky Hledání.

Po rozkliknutí konkrétní pobočky můžete přidávat klíčová slova vepsáním do políčka Přidat klíčové slovo v sekci Další vhodná klíčová slova. Pak se vám zobrazí ve výpisu klíčových slov (viz obrázek níže). Můžete si vyhledat i další klíčová slova.

Přidání klíčového slova není podmínkou pro to, aby se na něj vaše firma zobrazovala.

Každá kategorie obsahuje balík klíčových slov, na která se při spuštění kategorie bude firma zobrazovat. Po přidání klíčového slova si můžete spustit kategorii podporující konkrétní klíčové slovo.

Pro nastavení kampaně si klikněte na ozubené kolečko (vpravo od klíčového slova), z výpisu Klíčové slovo ovlivňují tyto kategorie vyberte relevantní kategorii a spusťte pro ni kampaň.

Investovanou částku upravíte buď prostřednictvím táhla, anebo ji můžete přepsat v políčku s cenou. Ukládání nastavení kampaně probíhá automaticky, stejně jako u kampaní pro kategorie.

Konkrétní příklad nastavení kampaně na klíčová slova (dále KW)

Chci být vidět na 3. pozici ve svém městě na „reklamní bannery“ ve vyhledávání na Seznam.cz / Firmy.cz, jak to zařídím?

Dle postupu výše jděte v adminu firem:

  • do záložky Kampaně, zapněte Detailní nastavení kampaní
  • pokračujete do záložky Hledání
  • rozklikněte konkrétní pobočku (viz obrázek níže, šipka vpravo)
  • přidejte „reklamní bannery“ do pole Přidat klíčové slovo (viz výše)
  • klikněte na červené tlačítko Investovat u hledaného výrazu, zobrazí se vhodné kategorie
  • vyberte relevantní kategorii, kterou si plusem přidejte nebo je-li přidaná, stiskněte tlačítko Spustit kampaň
  • nastavte investici u kategorie tak, aby dostala firmu na vybraný výraz na 3. pozici.

Níže už vidíte výsledek nastavení → 3. pozice na výraz Reklamní bannery pro České Budějovice.

Může se stát, že se název kategorie a klíčového slova shodují. Pak záleží, zda vyhledáváte v kategoriích nebo na klíčová slova. Pozice na tyto stejné výrazy/sousloví se proto mohou lišit.