Detailní nastavení kampaní
Pokud to umožňuje váš tarif, máte možnost využít Detailního nastavení kampaní a získat tak náhled na:
- konkrétní pozice v kategoriích (Kampaň → Firmy.cz), proklik do Firmy.cz z HP Seznam.cz / Google,
- konkrétní pozice pro klíčová slova (Kampaň → Hledání), vyhledávání Seznam.cz / Firmy.cz,
- týdenní zobrazení zákazníky na Hlavní straně Seznam.cz (Kampaň → Hlavní stránka).
Začněte tím, že v horní části (viz obrázek níže) zapnete Detailní nastavení kampaní. Dále pokračujte na jednotlivé záložky (viz výše).
Kampaně se nastavují pro kategorie.
Změny investic provedené v jakékoli záložce (Firmy.cz / Hledání / Hlavní stránka) se vzájemně propisují.
Navíc, pokud splníte určité podmínky, můžete se stát sponzorem v kategorii nejlepších firem. Aby vaše firma mohla být sponzor, musí:
- mít hodnodení alespoň 3,5 nebo vyšší (nebo žádné),
- investovat do kategorie, ve které je vytvořen žebříček,
- být do 7. pozice (včetně) v aukci pro danou kategorii a lokalitu.
Kategorie, pro které je vytvořen žebříček, jsou označeny zlatým pohárem za názvem kategorie. Pokud vaše firma splňuje podmínky, uvidíte v náhledu pozic pro dnešní a zítřejší den označení poháru:
Zlatý pohár
Vaše firma je aktuálně sponzorem.
Šedý pohár
Vaše firma není sponzorem.
Pokud na celém řádku s pozicemi pohár nevidíte, znamená to, že vaše firma nesplňuje podmínky pro sponzora kategorie. Pokud nevidíte pohár pouze u některé lokality, znamená to, že se v daném žebříčku už zobrazujete do 7. pozice nebo v této lokalitě není žebříček vytvořen.
Sponzoři v kategorii se mění při každém načtení stránky a rotují mezi výherci aukce do 7. pozice (včetně). Čím vyšší je vaše investice, tím vyšší je pravděpodobnost, že vaše firma bude častěji zobrazena jako sponzor.