Detailní nastavení kampaní

Pokud to umožňuje váš tarif, máte možnost využít Detailního nastavení kampaní a získat tak náhled na:

  • konkrétní pozice v kategoriích (Kampaň → Firmy.cz), proklik do Firmy.cz z HP Seznam.cz / Google,
  • konkrétní pozice pro klíčová slova (Kampaň → Hledání), vyhledávání Seznam.cz / Firmy.cz,
  • týdenní zobrazení zákazníky na Hlavní straně Seznam.cz (Kampaň → Hlavní stránka).

Začněte tím, že v horní části (viz obrázek níže) zapnete Detailní nastavení kampaní. Dále pokračujte na jednotlivé záložky (viz výše).

Kampaně se nastavují pro kategorie.

Změny investic provedené v jakékoli záložce (Firmy.cz / Hledání / Hlavní stránka) se vzájemně propisují.

Navíc, pokud splníte určité podmínky, můžete se stát sponzorem v kategorii nejlepších firem. Aby vaše firma mohla být sponzor, musí:

  • mít hodnodení alespoň 3,5 nebo vyšší (nebo žádné),
  • investovat do kategorie, ve které je vytvořen žebříček,
  • být do 7. pozice (včetně) v aukci pro danou kategorii a lokalitu.

Kategorie, pro které je vytvořen žebříček, jsou označeny zlatým pohárem za názvem kategorie. Pokud vaše firma splňuje podmínky, uvidíte v náhledu pozic pro dnešní a zítřejší den označení poháru:

Zlatý pohár
Vaše firma je aktuálně sponzorem.

Šedý pohár
Vaše firma není sponzorem.

Pokud na celém řádku s pozicemi pohár nevidíte, znamená to, že vaše firma nesplňuje podmínky pro sponzora kategorie. Pokud nevidíte pohár pouze u některé lokality, znamená to, že se v daném žebříčku už zobrazujete do 7. pozice nebo v této lokalitě není žebříček vytvořen.

Sponzoři v kategorii se mění při každém načtení stránky a rotují mezi výherci aukce do 7. pozice (včetně). Čím vyšší je vaše investice, tím vyšší je pravděpodobnost, že vaše firma bude častěji zobrazena jako sponzor.