Začínáme

Co jsou Služby firem?

Katalog Firmy.cz jsme nově rozšířili o možnost prezentovat zajímavým a jednoduchým způsobem služby, které nabízíte. Vytvoření prezentace prostřednictvím našeho rozhraní je snadné a zabere jen pár minut.

Kromě stávajících informací, jako jsou kontakty, otevírací doba, recenze a další údaje, zákazníci uvidí i přímo vaši nabídku, kterou mohou ihned využít. Navíc vás lidé díky ní lépe najdou na internetu při hledání témat, kterým se konkrétně věnujete.

Pro vytvoření prezentace služeb vaší firmy musíte mít profil na Firmy.cz. Doporučujeme ho také pravidelně aktualizovat, aby zákazníci měli vždy správné informace – např. o vaší otevírací době nebo kontaktech.

Nejčastější dotazy

Službou se rozumí výstup určitého produkčního nebo tvůrčího procesu – např. masáž, výroba, zpracování nebo česání. Výsledkem je dodání klientovi na míru, konzultace/poradenství, zážitek apod. Služba by měla být pro zájemce také dostatečně atraktivní. 

Inzerovaná služba by měla být využitelná zákazníkem samostatně a bezpodmínečně – bez nutnosti objednat další (např. navazující) služby poskytovatele.

Z prezentace služby musí být naprosto jasné, co zákazník za konkrétní cenu dostane. Cena služby musí být reálná.

Inzerovaná služba musí být nabízena přímo od poskytovatele, nikoliv od zprostředkovatele.

Cílem nabídky Služeb firem není prezentace fyzických výrobků. K prezentaci konkrétních produktů můžete využít portál Zboží.cz.

Příklady, které můžete inzerovat:

  • výroba zlatého přívěsku na míru dle přání zákazníka
  • rekonstrukce elektroinstalace v bytě – dodání služby jako celku
  • lekce doučování matematiky pro gymnázia
  • wellness balíček s ubytováním v hotelu
  • jakékoliv další služby, které je možné využít bez nutnosti objednání navazujících služeb a je možné je prezentovat konkrétně s reálnou cenou

Příklady, které do služeb firem nepatří:

  • již hotový zlatý přívěsek bez možnosti úprav
  • dílčí produkty jako třeba zásuvky, kabely, vypínače
  • dodatečné drobné služby jako např. “doprava zdarma” vašich produktů
  • služby zdarma, které jsou podmíněné využitím vašich dalších služeb
  • výkupy a ekologické likvidace
  • půjčky
  • služby, jejichž cena se odvíjí od provize, např. vymáhání pohledávek (ceny je třeba prezentovat reálné)
  • nezávazné konzultace, cenové nabídky a kalkulace
  • sexuální služby

Služby, které nejsou zdravotní službou podle zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách, nesmí, a to ani v grafické, obrázkové či symbolické podobě, naznačovat zejména, že využitím těchto služeb se zlepší nebo zachová zdravotní stav či že jejich nevyužitím může být nepříznivě ovlivněn zdravotní stav osob. Zejména by tato reklama neměla využívat tzv. léčebná tvrzení (slova jako „léčba“, názvy nemocí dle mezinárodní klasifikace, názvy symptomů ani slova jinak spojená s nemocemi či zdravotními problémy).

Některé kategorie firem nemají v administraci Služby firem dostupné. Jedná se o kategorie, které pro služby nejsou vhodné. Jejich seznam je zde ke stažení. Pokud se nacházíte v některé z těchto kategorií a poskytujete zajímavé služby, které chcete touto cestou inzerovat, napište prosím na info@firmy.cz.

Pokračovat do sekce Začínáme.

Najdete je na své stránce na Firmy.cz.

Kde také připravujeme zobrazení:

  • Na domovské stránce Seznam.cz
  • Na Seznam.cz – vyhledávání ve fulltextu, firemní karta, vlastní karusel služeb, upoutávky
  • V samostatné webové části Firmy.cz – kategorie služeb
  • V kombinovaných výsledcích hledání na Firmy.cz – propagace Služeb firem i mezi firmami

Pokračovat do sekce Začínáme.

Pomocí průvodce v administraci vašeho profilu. Vše potřebné včetně doporučení k vytvoření lákavé prezentace najdete v našem podrobném návodu nápovědy.

Prezentace služby by měla být co nejkonkrétnější a z popisu musí být zřejmé, co zákazník dostane a za jakou konkrétní částku.

Ke každé pobočcce můžete vložit až 25 služeb.

Pokračovat do sekce Začínáme.