Jak na fotografie

Hlavním cílem obrázku je upoutání pozornosti a vzbuzení zájmu o vaši službu, proto je povinnou položkou u všech nabídek.

Obrázek by měl jasně a zřetelně prezentovat danou službu a měl by být orientován ideálně na šířku.

Tipy pro lákavé fotografie

  • Zkuste zachytit to hlavní, co vaše služba představuje
  • Volte dostatečné rozlišení obrázku – i na mobilu by mělo být zřetelné, co foto obsahuje
  • Nepoužívejte bannery a jiné reklamní formáty

Zvolte ideálně vlastní originální fotografie – služba pak bude působit důvěryhodněji. Ty by měly být dostatečně kvalitní. Pokud nemáte k dispozici vlastní pěkné obrázky, můžete využít materiál z fotobank. Doporučujeme tyto zdroje, z nichž můžete použít obrázky zdarma. Stačí si na stránkách vyhledat téma obrázku a vybrat ty, které budou nejvíce vystihovat vaši službu:

Pravidla pro fotografie

  • Minimální rozměr je 900 × 600 px (na šířku) a maximální velkost je 12 MB
  • Je nutné vložit alespoň jeden obrázek, maximální počet obrázků je 10
  • Obrázek musí pokrývat celý prostor, bez prázdných bílých míst, která by tuto plochu dorovnávala
  • Musí být čitelný i ve výrazně menším rozlišení
  • Úvodní obrázek musí být jeden celistvý, ne koláž několika obrázků

  • Ilustrační obrázek nesmí obsahovat:
    • ovládací prvky (např. CTA tlačítka)
    • náhled stránky
    • pouhé logo
    • animované obrázky
    • text
    • vodoznak
    • průhledné pozadí
    • rámeček
    • emoji nebo různé ozdobné ikony, které nejsou primární součástí obrázku
    • příliš explicitní erotiku
    • kontakty a webové adresy