Platnost služby a kontakt
U všech svých služeb si můžete nastavit délku jejich platnosti, pokud jsou časově omezené, uvést kontaktní informace pro potenciální zákazníky a také kde službu provozujete – online nebo fyzicky?
Jak nastavím platnost nabídky?
Standardně je platnost nabídky služby neomezená. Pokud chcete platnost omezit, klikněte na přepínač u položky „Chci nabídku časově omezit“ a zadejte její platnost.
Po vypršení platnosti služba automaticky přejde do deaktivovaného stavu (pokud nastavení data nezměníte).
I v případě neomezené platnosti je potřeba službu alespoň jednou za 12 měsíců aktualizovat (nebo přeuložit). Neaktualizované nabídky budou po jednom roce deaktivovány. Před deaktivací vás upozorníme e-mailem. I deaktivované nabídky budete moci kdykoliv znovu aktivovat.


Jak mě mohou zákazníci kontaktovat?
Dále si můžete nastavit hromadně kontakty, ke kterým pobočkám se konkrétní služba vztahuje a kam si přejete směřovat poptávky zákazníků.
Kontakty, které můžete uvést:
- Telefonní číslo, kam mohou zákazníci zavolat
- E-mailová adresa, na kterou vám pošleme poptávku. Zákazník ji vyplní v kontaktním formuláři
- Odkaz na váš rezervační formulář
Volbu “Chci všude stejný kontakt” zaklikněte, pokud budete službu nabízet na více pobočkách a ke kontaktování zákazníků budete chtít poskytnout stejný kontakt na všech místech.

Kde službu poskytuji?
Služba by měla vždy s vybranými pobočkami tematicky souviset. Pokud např. nabízíte službu ubytování a máte dvě pobočky – restauraci a hotel, pak by měla být služba navázána na hotel.
Jedna služba může být přiřazena max. ke 100 pobočkám.
Můžete si vybrat ze tří způsobů:
- Službu poskytnete přímo na pobočce
- Přijedete za zákazníkem v určitém okruhu kilometrů od pobočky
- Služba je online


U každé služby lze vybrat pouze jednu z těchto možností.

Jedním kliknutím zvolíte, zda poskytujete službu na všech pobočkách. Pod tímto prvkem je výpis vašich poboček, ze kterých případně můžete vybírat individuálně.
U každé pobočky najdete vpravo tlačítko, kde jsou již předvyplněné kontakty vaší pobočky. Pokud chcete, můžete je ale změnit.