Platnost služby a kontakt

U všech svých služeb si můžete nastavit délku jejich platnosti, pokud jsou časově omezené, uvést kontaktní informace pro potenciální zákazníky a také kde službu provozujete – online nebo fyzicky?


Jak nastavím platnost nabídky?

Standardně je platnost nabídky služby neomezená. Pokud chcete platnost omezit, klikněte na přepínač u položky „Chci nabídku časově omezit“ a zadejte její platnost.

Po vypršení platnosti služba automaticky přejde do deaktivovaného stavu (pokud nastavení data nezměníte).

I v případě neomezené platnosti je potřeba službu alespoň jednou za 12 měsíců aktualizovat (nebo přeuložit). Neaktualizované nabídky budou po jednom roce deaktivovány. Před deaktivací vás upozorníme e-mailem. I deaktivované nabídky budete moci kdykoliv znovu aktivovat.


Jak mě mohou zákazníci kontaktovat?

Dále si můžete nastavit hromadně kontakty, ke kterým pobočkám se konkrétní služba vztahuje a kam si přejete směřovat poptávky zákazníků.

Kontakty, které můžete uvést:

  • Telefonní číslo, kam mohou zákazníci zavolat
  • E-mailová adresa, na kterou vám pošleme poptávku. Zákazník ji vyplní v kontaktním formuláři
  • Odkaz na váš rezervační formulář

Volbu “Chci všude stejný kontakt” zaklikněte, pokud budete službu nabízet na více pobočkách a ke kontaktování zákazníků budete chtít poskytnout stejný kontakt na všech místech.


Kde službu poskytuji?

Služba by měla vždy s vybranými pobočkami tematicky souviset. Pokud např. nabízíte službu ubytování a máte dvě pobočky – restauraci a hotel, pak by měla být služba navázána na hotel.

Jedna služba může být přiřazena max. ke 100 pobočkám.

Můžete si vybrat ze tří způsobů:

  • Službu poskytnete přímo na pobočce
  • Přijedete za zákazníkem v určitém okruhu kilometrů od pobočky
  • Služba je online

U každé služby lze vybrat pouze jednu z těchto možností.

Jedním kliknutím zvolíte, zda poskytujete službu na všech pobočkách. Pod tímto prvkem je výpis vašich poboček, ze kterých případně můžete vybírat individuálně.

U každé pobočky najdete vpravo tlačítko, kde jsou již předvyplněné kontakty vaší pobočky. Pokud chcete, můžete je ale změnit.

Do pole pro odkaz na rezervační formulář umístěte odkaz přímo na rezervační formulář nebo stránku, kde si zákazník může ihned službu objednat. Adresa nesmí směřovat na stránky typu „O nás“, kontakty, kariérní stránky, na další nabídky a služby či přímo na platební bránu. Ujistěte se, že z následné stránky je jasné, co zákazník rezervuje a jaká je konkrétní cena za službu.