Název služby
Název je spolu s fotografií to první, co uživatel o vaší službě uvidí. Je velmi důležité vytvořit název tak, aby vzbudil v potenciálním zákazníkovi zvědavost – název musí být lákavý ke kliknutí.
Tipy pro lákavý název
- Z názvu musí být naprosto zřetelné, co vaše služba obsahuje – co zákazník dostane
- Uvádějte konkrétní informace – „1 hodina jógy pro začátečníky“ místo „cvičení jógy“
- Nepoužívejte obecná a neurčitá slova jako „hodně“, „rychle“, „skvělé“ apod. Uvádějte radši konkrétní časové údaje – „5 dní“, „do 15 minut“
- Zmiňte konkurenční výhodu vaší služby – čím je vaše služba unikátní nebo specifická?
- Pokud to dává smysl, použijte číslovky – „Zámečnická pohotovost s příjezdem do 15 min.“ nebo „4 hodiny ve wellness s vířivkou a šampaňské zdarma“
- Můžete použít i přídavná jména označující jedinečnost nebo novost – „nový“, „jedinečný“, „čerstvý“, „vylepšený“, pokud jsou samozřejmě pravdivé
- Zamyslete se nad tím, jak pojmenovat službu, aby byla dobře dohledatelná na internetu. Jak ji asi vaše cílová skupina bude hledat? Jaká slova v hledání bude používat?
Využijte v názvu klíčová slova, která lidé běžně hledají. Například „Psí hotel“ bude pravděpodobně hledanější než „Ubytování pro zvířata“.
Pravidla pro název
- Maximálně 50 znaků
- Z názvu musí být zřejmé, čeho se služba týká
- Pokud je služba omezena časovým/číselným údajem, uveďte to do názvu, např. “1 hodina konzultace…”, “4 noci v pokoji Standard…”, “5 lekcí školení…”
- Veškeré údaje musí být pravdivé
- Nesmí obsahovat vulgární výrazy
- Text musí být srozumitelný
- Velká písmena jsou v textu i nadpisu povolena na začátku vět a vlastních jmen
- Nepoužívejte přehnanou interpunkci, např. vykřičníky
- Na konci nadpisu neuvádějte tečku
- Do textu nevkládejte speciální znaky a emotikony
- Všechny texty jsou psané českým jazykem