Jak na fotografie
Hlavním cílem obrázku je upoutání pozornosti a vzbuzení zájmu o vaši službu, proto je povinnou položkou u všech nabídek.
Obrázek by měl jasně a zřetelně prezentovat danou službu a měl by být orientován ideálně na šířku.
Tipy pro lákavé fotografie
- Zkuste zachytit to hlavní, co vaše služba představuje
- Volte dostatečné rozlišení obrázku – i na mobilu by mělo být zřetelné, co foto obsahuje
- Nepoužívejte bannery a jiné reklamní formáty
Zvolte ideálně vlastní originální fotografie – služba pak bude působit důvěryhodněji. Ty by měly být dostatečně kvalitní. Pokud nemáte k dispozici vlastní pěkné obrázky, můžete využít materiál z fotobank. Doporučujeme tyto zdroje, z nichž můžete použít obrázky zdarma. Stačí si na stránkách vyhledat téma obrázku a vybrat ty, které budou nejvíce vystihovat vaši službu:
Pravidla pro fotografie
- Minimální rozměr je 900 × 600 px (na šířku) a maximální velkost je 12 MB
- Je nutné vložit alespoň jeden obrázek, maximální počet obrázků je 10
- Obrázek musí pokrývat celý prostor, bez prázdných bílých míst, která by tuto plochu dorovnávala
- Musí být čitelný i ve výrazně menším rozlišení
- Úvodní obrázek musí být jeden celistvý, ne koláž několika obrázků
- Úvodní obrázek nesmí být u více vašich služeb totožný
- Ilustrační obrázek nesmí obsahovat:
- ovládací prvky (např. CTA tlačítka)
- náhled stránky
- pouhé logo
- animované obrázky
- text
- vodoznak
- průhledné pozadí
- rámeček
- koláže
- emoji nebo různé ozdobné ikony, které nejsou primární součástí obrázku
- příliš explicitní erotiku
- kontakty a webové adresy