Štítky
3. 2. 2022
Jedná se o doplňkové informace ke konkrétním pobočkám, zejména o fráze popisující služby a produkty.
Například, že se firma specializuje na konkrétní značku “Škoda”, na určitý typ služby “brazilská masáž”/”rozvodové právo” či typ výrobků “Boxspring postele”.
Štítky jsou přidávány automaticky na základě rozpoznání z webu firmy, další štítky budou nabídnuty k přidání na základě přidaných kategorií nebo můžete poslat žádost o vytvoření nového štítku.
Nové štítky jsou posuzovány individuálně a schvalovány specialistou:
- štítek by se neměl shodovat s názvem kategorie (např. advokát);
- štítek by neměl vystihovat všechny firmy v dané kategorii (např. prodej aut – máme kat. prodej osobních automobilů);
- štítek je bližší určení služeb/produktů firmy (regenerační masáž, reflexní masáž);
- štítek nesmí obsahovat lokalitu (Praha, Brno);
- štítek není konkrétní výrobek značky (např. Bosch GAS 15 PS Professional).
Typy štítků
Technické štítky (technical)
Firma si může přidat neomezené množství technických štítků. Příklad WI-FI, bezbariérový přístup, platba kartou, klimatizováno, se psem a podobně. Podle technických štítků lze na Firmy.cz filtrovat.
Oborové štítky (business)
U firem, které využívají Seznam naplno, se zobrazuje neomezené množství štítků.
Zatímco těm, které nevyužívají Seznam naplno, se zobrazuje maximálně 5 hlavních štítků.
Nastavení štítků v administračním rozhraní
Nastavení štítků naleznete v sekci Profil → Kategorie a štítky, kde si je můžete na základě doporučení dle přidaných kategorií přidat nebo odebrat.
Případně si můžete nechat štítek vytvořit viz obrázek níže.