Štítky

3. 2. 2022

Jedná se o doplňkové informace ke konkrétním pobočkám, zejména o fráze popisující služby a produkty. 

Například, že se firma specializuje na konkrétní značku “Škoda”, na určitý typ služby “brazilská masáž”/”rozvodové právo”  či typ výrobků “Boxspring postele”. 

Štítky jsou přidávány automaticky na základě rozpoznání z webu firmy, další štítky budou nabídnuty k přidání na základě přidaných kategorií nebo můžete poslat žádost o vytvoření nového štítku. 

Nové štítky jsou posuzovány individuálně a schvalovány specialistou:

  • štítek by se neměl shodovat s názvem kategorie (např. advokát);
  • štítek by neměl vystihovat všechny firmy v dané kategorii (např. prodej aut – máme kat. prodej osobních automobilů);
  • štítek je bližší určení služeb/produktů firmy (regenerační masáž, reflexní masáž);
  • štítek nesmí obsahovat lokalitu (Praha, Brno);
  • štítek není konkrétní výrobek značky (např. Bosch GAS 15 PS Professional).

Typy štítků

Technické štítky (technical)

Firma si může přidat neomezené množství technických štítků. Příklad WI-FI, bezbariérový přístup, platba kartou, klimatizováno, se psem a podobně. Podle technických štítků lze na Firmy.cz filtrovat.

Oborové štítky (business)

U firem, které využívají Seznam naplno, se zobrazuje neomezené množství štítků. 

Zatímco těm, které nevyužívají Seznam naplno, se zobrazuje maximálně 5 hlavních štítků.  

Nastavení štítků v administračním rozhraní

Nastavení štítků naleznete v sekci Profil → Kategorie a štítky, kde si je můžete na základě doporučení dle přidaných kategorií přidat nebo odebrat.

Případně si můžete nechat štítek vytvořit viz obrázek níže.