Příklad 2 – hledání na Seznam.cz / upoutávka

Uživatel potřebuje opět opravit auto. Začne hledáním fráze „servis Alfa Romeo“ na www.seznam.cz, dostane ve výsledku hledání upoutávku se 3 firmami z webu firmy.cz. Uživatele zaujme odkaz „servis alfa romeo v profilech firem » Firmy.cz“, kliká na něj a dostává se na stránku https://www.firmy.cz/?q=servis+alfa+romeo. Tady si vybere první firmu ve výpisu – „REGIO AUTO, spol. s r.o.“ (tato společnost byla zobrazena i v upoutávce na www.seznam.cz) na adrese https://www.firmy.cz/detail/145162-regio-auto-hradec-kralove-plotiste-nad-labem.html. V takovém případě se proměnné v šablonovatelné URL nastaví takto:

  • ##TYP## – „hledani“;
  • ##NAZEV## – „servis Alfa Romeo“;
  • ##ZDROJ## – „firmy.cz“ (protože uživatel hledal na firmy.cz a nevybral si firmu v upoutávce v hledání na seznam.cz);
  • ##ID## – „145162“.