Pravidla pro fotografie Služeb

8. 12. 2021

Jak by měl obrázek vypadat:

  • minimální rozměr je 900 × 600 px (na šířku) a maximálně 12 MB;
  • obrázek musí pokrývat celý prostor, bez prázdných bílých míst, která by tuto plochu dorovnávala;
  • obrázek ilustruje nabídku dané služby;
  • musí být čitelný i ve výrazně menším rozlišení;
  • může obsahovat web nabídky, kde se klient dozví více.

Co není vhodným obrázkem:

  • obrázek který nesouvisí s obsahem nabídky dané služby;
  • bannery a jiné reklamní formáty;
  • neměla by obsahovat více jak 20 % textu;
  • grafika nesmí připomínat ovládací prvky (např. CTA tlačítka);
  • pouhé logo;
  • náhled stránky;
  • animované obrázky;
  • není povoleno průhledné pozadí;
  • obrázek nesmí být otočený naležato, deformovaný nebo oříznutý.

Obrázek slouží především k upoutání pozornosti uživatelů a může zásadně ovlivňovat úspěšnost a výsledky pro danou službu. Reklamní slogany a CTA tlačítka v obrázcích vyvolávají „efekt bannerové slepoty“ a mohou snižovat výkonnost prodeje vaší služby.