Pravidla pro fotografie Služeb
8. 12. 2021
Jak by měl obrázek vypadat:
- minimální rozměr je 900 × 600 px (na šířku) a maximálně 12 MB;
- obrázek musí pokrývat celý prostor, bez prázdných bílých míst, která by tuto plochu dorovnávala;
- obrázek ilustruje nabídku dané služby;
- musí být čitelný i ve výrazně menším rozlišení;
- může obsahovat web nabídky, kde se klient dozví více.
Co není vhodným obrázkem:
- obrázek který nesouvisí s obsahem nabídky dané služby;
- bannery a jiné reklamní formáty;
- neměla by obsahovat více jak 20 % textu;
- grafika nesmí připomínat ovládací prvky (např. CTA tlačítka);
- pouhé logo;
- náhled stránky;
- animované obrázky;
- není povoleno průhledné pozadí;
- obrázek nesmí být otočený naležato, deformovaný nebo oříznutý.
Obrázek slouží především k upoutání pozornosti uživatelů a může zásadně ovlivňovat úspěšnost a výsledky pro danou službu. Reklamní slogany a CTA tlačítka v obrázcích vyvolávají „efekt bannerové slepoty“ a mohou snižovat výkonnost prodeje vaší služby.