Popis činnosti

Sepište to hlavní, co firma nabízí (čím se zabývá). Použijte celé věty. Snažte se použít klíčová slova, která člověk píše do vyhledávače, když hledá vaše produkty/služby.

Maximální délka popisku činí 300 znaků a ovlivňuje vyplněnost profilu.

Můžete použít:

  • věcnost – vyvarujte se prázdných frází jako „vše, co jste kdy chtěli vědět o…“, „přijďte se přesvědčit sami“;
  • popisnost – vyvarujte se sloganů, výzev, neposouditelnou chválu, např. „vyráběné naší nepřekonatelnou špičkovou technologií“, nebo superlativy, které hodnotí vlastnosti firmy, nebo produktů („naše firma je nejlepší“, „máme nejlevnější okna na trhu“…);
  • nadčasovost – uvádějte pouze informace, které se nemění v čase, takže žádné „již 10 let na trhu“, „nově zrekonstruovaný“;
  • pokud vykonáváte svoji činnost i v jiné lokalitě než je sídlo nebo pobočka vaší firmy, můžete upřesnit působnost firmy a poboček, ubytovací zařízení a restaurace můžou i v popisu zopakovat, kde stojí,

Co nepoužívat:

  • tázací, rozkazovací a zvolací věty;
  • celá slova velkými písmeny (kromě oficiálních názvů a zkratek);
  • zkrácená slova (např. „el.“ místo „elektrický“);
  • ceny a slevy;
  • konkurenci;
  • údaje obsažené jinde v profilu.