Popis činnosti
Sepište to hlavní, co firma nabízí (čím se zabývá). Použijte celé věty. Snažte se použít klíčová slova, která člověk píše do vyhledávače, když hledá vaše produkty/služby.
Maximální délka popisku činí 300 znaků a ovlivňuje vyplněnost profilu.
Můžete použít:
- věcnost – vyvarujte se prázdných frází jako „vše, co jste kdy chtěli vědět o…“, „přijďte se přesvědčit sami“;
- popisnost – vyvarujte se sloganů, výzev, neposouditelnou chválu, např. „vyráběné naší nepřekonatelnou špičkovou technologií“, nebo superlativy, které hodnotí vlastnosti firmy, nebo produktů („naše firma je nejlepší“, „máme nejlevnější okna na trhu“…);
- nadčasovost – uvádějte pouze informace, které se nemění v čase, takže žádné „již 10 let na trhu“, „nově zrekonstruovaný“;
- pokud vykonáváte svoji činnost i v jiné lokalitě než je sídlo nebo pobočka vaší firmy, můžete upřesnit působnost firmy a poboček, ubytovací zařízení a restaurace můžou i v popisu zopakovat, kde stojí,
Co nepoužívat:
- tázací, rozkazovací a zvolací věty;
- celá slova velkými písmeny (kromě oficiálních názvů a zkratek);
- zkrácená slova (např. „el.“ místo „elektrický“);
- ceny a slevy;
- konkurenci;
- údaje obsažené jinde v profilu.