Popis činnosti
30. 10. 2020
Sepište to hlavní, co firma nabízí (čím se zabývá). Použijte celé věty. Snažte se použít klíčová slova, která člověk píše do vyhledávače, když hledá vaše produkty/služby. Popis uvádějte v českém jazyce.
Maximální délka popisku činí 300 znaků a ovlivňuje vyplněnost profilu.
Můžete použít:
- věcnost – vyvarujte se prázdných frází jako „vše, co jste kdy chtěli vědět o…“, „přijďte se přesvědčit sami“;
- popisnost – vyvarujte se sloganů, výzev, neposouditelnou chválu, např. „vyráběné naší nepřekonatelnou špičkovou technologií“, nebo superlativy (ty jsou zcela zakázané), které hodnotí vlastnosti firmy, nebo produktů („naše firma je nejlepší“, „máme nejlevnější okna na trhu“…);
- nadčasovost – uvádějte pouze informace, které se nemění v čase, takže žádné „již 10 let na trhu“, „nově zrekonstruovaný“;
- pokud vykonáváte svoji činnost i v jiné lokalitě než je sídlo nebo pobočka vaší firmy, můžete upřesnit působnost firmy a poboček, ubytovací zařízení a restaurace můžou i v popisu zopakovat, kde stojí,
Co nepoužívat:
- tázací, rozkazovací a zvolací věty;
- celá slova velkými písmeny (kromě oficiálních názvů a zkratek);
- zkrácená slova (např. „el.“ místo „elektrický“);
- ceny a slevy;
- konkurenci;
- údaje obsažené jinde v profilu.